در این پست قصد داریم توضیحات کاملی درباره انواع بازی های PS4 که در سال 2022 منشتر شده اند بدیم که می توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید .

دوشنبه 27 تير 1401
ن : عزت

معرفی بهترین بازی های PS4 در سال 2022 برای خرید

در این پست قصد داریم توضیحات کاملی درباره انواع بازی های PS4 که در سال 2022 منشتر شده اند بدیم که می توانید در ادامه آنها را مشاهده کنید .

1 - بازی Dolmen برای PS4

این بازی توسط استودیو Massive Work طراحی و عرضه شده است که در سبک اکشن - نقش آفرینی و ماجراجویی هستش که می تواند شما را ساعت سرگرم کند و داستان آن درباره حمله موجودات فضایی به زمین هستش و شما به عنوان یک موجود پیشرفته باید با آن ها بجنگید و از کره زمین دفاع کنید .

میتوانیم بگوییم بازی Dolmen به اندازه رقبا خود پیشرفته و حرفه ای ساخته نشده است اما می توان گفت سبک خوب و لذت بخشی دارد و تجربه آن بدک نیست , به نظر می توان گفت کاراکتر ها و باس فایت ها کاملا شخصی سازی ساخته شده اند و آنها شما را یاد بازی های دیگر نخواهد انداخت اما به خوبی عنوان های دیگر طراحی و ساخته نشده اند .

2 - بازی Sifu برای PS4

اگر با دنیای رزم کلاسیک و قدیمی آشنایی داشته باشید حتماً عاشق این بازی خواهید شد , مبارزات به خوبی طراحی شده اند و حس و حال یک سبک رزمی کلاسیک کاملاً حرفه ای را به شما خواهند داد . جالب است بدانید بعد از تمام شدن تعالیم شما توسط استاد Sifu شما باید مراحل مختلفی را طی کنید و افراد مختلفی را شکست دهید و نکته اصلی این هستش که هر مرحله ای را که رد می کنید مهارت های شما بیشتر می شود و می توانید مهارت های خود را ارتقاء دهید .

3 - بازی Evil Dead: The Game برای PS4

داستان بازی اینگونه هست که یک پرفسور در حال ترجمه یک کتاب اهریمنی هستش که با یک اشتباه باعث می شود تمام نیرو های اهریمنی که از گذشته وجود داشته اند به زمان حال و دنیا فراخوانده شوند , حال این پرفسور برای کمک کاراکتر Ash را هم به دنیا فرا می خواند تا برای کمک در برابر نیرو های اهریمنی حضور داشته باشد. Evil Dead: The Game به صورت 4 نفره پیش می رود و شما یک گروه چهار نفره هستید که باید در بدو ورود به بازی شروع با جنگیدن با اهریمنان و دشمنان خود کنید تا آنها را شکست دهید و دنیا را نجات دهید .



:: برچسب‌ها: بازی , بازی PS4 , PS4 ,